Home ВИХОВНА РОБОТА
ВИХОВНА РОБОТА

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічний колектив СЗШ № 249 проводить роботу, яка охоплює такі напрямки:


- підготовка учнів до півноцінного життя в суспільстві;

- організація культурно-масових заходів;

- художньо-естетичне виховання.

 


Основні принципи побудови виховної системи школи:


принцип перший — «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що, на нашу думку, є найважливішим у навчально-виховному процесі);


принцип другий — духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але їх духовною насиченістю. Виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості;


принцип третій — ставлення до дитини як суб’єкта власного розвитку реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності;


принцип четвертий — індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватися, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.